ФК «Ворскла» та дизайн-студія VIKTORANISIMOV презентують бренд одягу для спорту та активного способу життя.
В основі лого бренду — перевернутий трикутник, що символізує об’єднання трьох сторін в одному проекті: ФК “Ворскла” + VIKTORANISIMOV + ПЕРЕМОГА. Цей графічний знак відсилає до грецької літери Дельта (Δ), яка і подарувала назву бренду. За задумом авторів це також триєдність тіла, душі та духу, що є надважливим для спортсменів і прихильників активного способу життя.
Ще одна знакова буква — «V», що вимальовує дві сторони лого і відповідає жесту перемоги та миру («victory hand»), а також є першою літерою значимих для бренду слів: VORSKLA, VIKTORANISIMOV, VICTORY.
Дебютна колекція DELTA — лімітована, налічує всього 100 одиниць. Дроп включає худі, футболки, шорти та спортивні штани. Речі виконані в природних кольорах, що стильно контрастують: чорному, білому, зеленому, червоному і сірому.
Першими спортивний одяг DELTA приміряли гравці ФК «Ворскла». Вже сьогодні у нових образах футболісти відправляться у Фінляндію на матч другого кваліфікаційного раунду Ліги Конференцій УЄФА.
Нині робота над лінією триває і невдовзі вона поповниться новими моделями одягу та аксесуарів.
Перша колекція DELTA надійде у продаж цієї осені.
DELTA. VICTORY. EVERY DAY.