
Parimatch продовжує підтримувати український спорт і розширює географію. У суботу українські вболівальники футболу дізналися про ще одне партнерство: гравці ФК «Ворскла» вийшли на гру з «Дніпром-1» із логотипами Parimatch на футболках.
Нова угода про співпрацю між брендами почала діяти 16 серпня і розрахована на один календарний сезон. У рамках контракту на форму клубу нанесено логотипи і шеврони торгової марки, реалізується брендинг стадіону і соціальних мереж. Parimatch і ФК «Ворскла» планують реалізацію сучасних маркетингових проектів, здатних збільшити інтерес полтавського глядача до футболу. Не забудуть бренди і про соціальні проекти.
«ФК« Ворскла» - один з найвідоміших клубів України, який завжди бореться за найвищі місця у всіх турнірах. І сьогодні нам дуже важливо стати партнерами українського футболу в центрі країни. Ми впевнені, що наші спільні соціальні ініціативи допоможуть розкрити нові футбольні таланти на Полтавщині, а команда порадує всіх уболівальників хорошим результатом цього сезону» - прокоментував початок партнерства представник TM Parimatch Вадим Місюра.
«Першим партнером нашого клубу в новому сезоні, про що стало відомо буквально напередодні гри з« Дніпром-1 », стала компанія Parimatch. Останнім часом ми не мали подібних гідних пропозицій від інших потенційних партнерів, які могли б розмістити свої лого на ігровій формі однієї з кращих команд України. Переговорний процес пройшов злагоджено, ми обговорили всі питання, пункти договору про співпрацю, що нас цікавили, і скріпили все підписами» - віце-президент ФК« Ворскла» Олег Лисак.